Akademia Komputerowa STEP! Studiujemy od 1999 roku. Wysokiej jakości edukacja komputerowa dla dorosłych i dzieci. Nie przekazujemy zbędnych informacji, lecz koncentrujemy się na stronie praktycznej – naszym celem jest przekazanie wiedzy i kwalifikacji, które pozwolą zostać profesjonalistą w wybranym kierunku.

Your browser is out of date!

You are using an outdated browser Internet Explorer. This version of the browser does not support many modern technologies, that's why many pages of the website are not displayed correctly, and may not work some of functions . We recommend viewing the website using the latest versions of the browsers Google Chrome, Safari, Mozilla Firefox, Opera, Microsoft Edge

IT START - szkolenia komputerowe

szkolenia komputerowe dla klas podstawowych

  • Nauka programowania od podstaw
  • Modelowanie 3D, edycja zdjęć i produkcja wideo
  • Rozwój osobisty, trening pamięci, logiczne i analityczne myślenie
Zapisz się

Dla dzieci
7-9 lat

toy toy toy toy toy toy toy toy toy toy toy

Czego uczymy?

Pamięć
i logiczne myślenie

Pamięć i logiczne myślenie

Twoje dziecko nauczy się technik trenowania pamięci, koncentracji oraz logicznego myślenia, a także efektywnego korzystania z urządzeń elektronicznych

Koncentracja i pewność siebie

Dziecko zyska umiejętność skupienia się na kluczowych zadaniach i poczuje się pewniej w swoim otoczeniu szkolnym.

Kompetencje przydatne w przyszłości

Twoje dziecko zdobędzie praktyczne umiejętności oraz wiedzę, które będą wartościowe w jego przyszłej karierze i życiu codziennym.

Bezpieczeństwo w sieci

Dziecko zrozumie podstawy cyberbezpieczeństwa i doceni jego znaczenie.

IT START

Zaprojektowany z myślą o najmłodszych. Kurs IT Start trwa 2 lata, w trakcie których Twoje dziecko będzie stopniowo integrować się w wielopłaszczyznowym świecie IT i pozna następujące zagadnienia:

1 Rok
01
IT START
Twoje dziecko nauczy się obsługi komputera i rozwiązywania niezbędnych zadań.
Umiejętność obsługi komputera lub laptopa.
Nauka obsługi systemu operacyjnego Windows, praca z obrazami, prezentacjami, plikami audio i wideo.
Praca z przeglądarkami i przydatnymi narzędziami do nauki programowania i języka angielskiego.
Nauka szybkiego pisania na klawiaturze.
program item program item
02
Zdjęcia i wideografia
Zajęcia z fotografii, wideografii i edycji
Podstawy fotografowania.
Tworzenie efektów fotograficznych. Poznanie zasad kompozycji.
Praktyczne zajęcia z różnych stylów nagrywania.
Obróbka zdjęć w edytorze graficznym.
Nagrywanie i przetwarzanie wideo stop-motion w Adobe Spark, nakładanie ścieżki dźwiękowej i przejść między fragmentami wideo, tworzenie pokazu slajdów z obrazów, dodawanie napisów.
program item program item
03
Robotyka
Programowanie i sterowanie robotem? Dla naszych uczniów nic ma nic niemożliwego!
Projektowanie i programowanie robotów LEGO WeDo, budowa różnych algorytmów
Zaangażowanie w naukę matematyki.
program item program item
04
Multiplikacja
Przygotowanie obrazu i jego dalsza animacja.
Tworzenie i korekcja obrazów. Tworzenie zespołowej wideoprezentacji.
Tworzenie emotikon ze zdjęć.
Tworzenie zdjęć „na żywo”, historii wideo i animacji, Stop Motion Video, zastawki wideo.
Tworzenie zespołowej wideoprezentacji.
program item program item
05
Modelowanie 3D
Twoje dziecko nauczy się modelowania trójwymiarowych obiektów i prawidłowego dostosowywania oświetlenia
Tworzenie trójwymiarowych modeli różnych obiektów i umieszczanie ich w grze lub w filmie.
Nauka o przestrzeni objętości.
Rozwój wyobraźni i myślenia przestrzennego.
program item program item
06
Scratch
Twoje dziecko zdobędzie pierwsze programistyczne umiejętności i zastosuje je w swoim projekcie.
Wprowadzenie do programowania w języku Scratch.
Tworzenie fabuły i programowanie prostych gier 2D.
Programowanie ruchu postaci, ich animacja.
Tworzenie zdarzeń losowych, praca z dźwiękiem.
program item program item
01
IT START
Twoje dziecko nauczy się obsługi komputera i rozwiązywania niezbędnych zadań.
Umiejętność obsługi komputera lub laptopa.
Nauka obsługi systemu operacyjnego Windows, praca z obrazami, prezentacjami, plikami audio i wideo.
Praca z przeglądarkami i przydatnymi narzędziami do nauki programowania i języka angielskiego.
Nauka szybkiego pisania na klawiaturze.
program item program item
03
Robotyka
Programowanie i sterowanie robotem? Dla naszych uczniów nic ma nic niemożliwego!
Projektowanie i programowanie robotów LEGO WeDo, budowa różnych algorytmów
Zaangażowanie w naukę matematyki.
program item program item
05
Modelowanie 3D
Twoje dziecko nauczy się modelowania trójwymiarowych obiektów i prawidłowego dostosowywania oświetlenia
Tworzenie trójwymiarowych modeli różnych obiektów i umieszczanie ich w grze lub w filmie.
Nauka o przestrzeni objętości.
Rozwój wyobraźni i myślenia przestrzennego.
program item program item
2 Rok
01
Stop motion
Tworzenie animowanych filmów za pomocą programu Filmora.
Nauka dodawania obiektów i postaci do wideo.
Dodawanie obiektów i postaci do filmów wideo.
Dodawanie efektów specjalnych: kształtów, tekstur, rysunków.
Praca z dźwiękiem w wideo.
Tworzenie poklatkowej animacji. Animacja gry.
Stworzenie finalnego projektu – wideo z różnymi efektami animacji i efektami specjalnymi.
program item program item
02
Budowa robotów
Tworzenie najnowocześniejszych robotów o różnorodnych funkcjach.
Lego WeDo PRO. Projektowanie robotów z różnymi funkcjami: robot-traktor, robot-krab, robot-ładowacz.
Tworzenie robotów do rywalizacji w zawodach z przeciągania liny i wyścigów.
Ostateczny projekt - mistrzostwa w piłce nożnej dla robotów.
program item program item
03
Animaker
Tworzenie treści wideo za pomocą skryptów.
Tworzenie filmów w różnych stylach: blog podróżniczy, osobista wizytówka wideo, „Pięć najważniejszych faktów” o czymkolwiek,
Opracowanie scenariusza i filmowanie krótkometrażówki
Stworzenie filmu na wybrany temat.
program item program item
04
Adobe Spark
Twoje dziecko dowie się jak projektować stronę internetową za pomocą Adobe Spark.
Pierwsze kroki w projektowaniu stron internetowych.
Tworzenie osobistej strony internetowej z własnym logo, plakatami i zdjęciami.
Opracowanie wizytówek, zaproszeń urodzinowych oraz kolaży na różne tematy.
Zaznajomienie się z infografiką, tworzenie kolażu „Fakty o mnie".
program item program item
05
Minecraft Education
Pierwsze kroki w programowaniu opartym na platformie Minecraft Education.
Poznanie najpopularniejszej platformy edukacyjnej - Minecraft Education.
Opracowanie pierwszej gry z wrogimi postaciami, kryjówkami, labiryntami.
Uczenie supermocy bohaterów naszej gry.
Ostateczny projekt stworzenia gry zespołowej.
program item program item
06
Modelowanie 3D
Twoje dziecko nabierze doświadczenia w modelowaniu trójwymiarowych obiektów i kształtów.
Wprowadzenie do 3D modelowania i drukowania 3D
Modelowanie prostych obiektów trójwymiarowych.
Dodawanie zwierzętom supermocy: rekin ze skrzydłami, zając - siłacz.
Szkolenie z przygotowania modelu do druku.
program item program item
01
Stop motion
Tworzenie animowanych filmów za pomocą programu Filmora.
Nauka dodawania obiektów i postaci do wideo.
Dodawanie obiektów i postaci do filmów wideo.
Dodawanie efektów specjalnych: kształtów, tekstur, rysunków.
Praca z dźwiękiem w wideo.
Tworzenie poklatkowej animacji. Animacja gry.
Stworzenie finalnego projektu – wideo z różnymi efektami animacji i efektami specjalnymi.
program item program item
03
Animaker
Tworzenie treści wideo za pomocą skryptów.
Tworzenie filmów w różnych stylach: blog podróżniczy, osobista wizytówka wideo, „Pięć najważniejszych faktów” o czymkolwiek,
Opracowanie scenariusza i filmowanie krótkometrażówki
Stworzenie filmu na wybrany temat.
program item program item
05
Minecraft Education
Pierwsze kroki w programowaniu opartym na platformie Minecraft Education.
Poznanie najpopularniejszej platformy edukacyjnej - Minecraft Education.
Opracowanie pierwszej gry z wrogimi postaciami, kryjówkami, labiryntami.
Uczenie supermocy bohaterów naszej gry.
Ostateczny projekt stworzenia gry zespołowej.
program item program item
Zobacz szczegółowy program nauczania
Program oparty na podejściu adaptacyjnym i gamifikacji.
Dziecko, ucząc się u nas, staje się samodzielne i odpowiedzialne, uczy się podejmować decyzje, efektywnie współpracować w zespole i realizować projekty. Przekazujemy praktyczną wiedzę, która będzie przydatna w przyszłości - bez zbędnej teorii i "lania wody".
Każdy uczeń otrzymuje dostęp do dziennika elektronicznego MyStat.
MyStat to system, który zapewnia uczniom dostęp do materiałów dydaktycznych, ocen, zadań domowych i harmonogramów zajęć. Rodzice uczniów również mają dostęp do tego dziennika elektronicznego, dzięki czemu mogą na bieżąco śledzić postępy swojego dziecka.
Wewnętrzna waluta StepCoin
To wirtualne pieniądze/punkty, które uczniowie otrzymują za odrabianie zadań domowych, aktywne uczestnictwo w zajęciach itp. W naszym wewnętrznym sklepie można je wymienić na słuchawki, myszki, klawiatury, pendrive'y, koszulki i inne przydatne rzeczy.
Zarejesteruj się

W dzisiejszych czasach trudno wyobrazić sobie dziecko bez gadżetu.

Komputery i smartfony to jednak znacznie więcej niż tylko sieci społecznościowe i gry. To także szansa na ciekawą, wciągającą naukę i zdobycie praktycznych umiejętności.

Twoje dziecko już teraz może zrozumieć podstawy programowania, projektowania oraz tworzenia treści foto i wideo - nawet jeśli ma tylko 7-9 lat! W rezultacie rozwija prawdziwe hobby i zaczyna rozumieć, czym chce się zajmować w przyszłości.

star star

Format i koszt zajęć

IT Start
Сzas trwania:
2 lata
Harmonogram:
W zależności od harmonogramu
Wiek:
7-9 lat
Czas lekcji:
W zależności od harmonogramu

Płatność w ratach

272 zł/miesięcznie
Za miesięczną opłatę

Płatność semestralna

252 zł/miesięcznie
Płacąc za
semestr: 1 260 zł

Opłata roczna:

240 zł/miesięcznie
Płacąc za
rok: 2 400 zł
Przy płatności za cały kurs: zł

Efekty kształcenia

Podczas kursu Twoje dziecko nauczy się:

  • Podstawowej umiejętności obsługi komputera
  • Myślenia algorytmicznego
  • Bezpiecznej pracy w Internecie
  • Podstaw programowania
  • Tworzenia animacji
  • Tworzenia programów
  • Rozwiązywania problemów logicznych i zagadek
  • Przetwarzania dużych ilości informacji
  • Przygotowania prezentacji
  • Pracy z edytorami grafiki
  • Składania i kontrolowania wirtualnego robota

Dlaczego nas wybierają?

Dostępność

Dzieci uczą się skomplikowanych rzeczy za pomocą prostych i jasnych przykładów, dzięki adaptacyjnemu podejściu i gamifikacji nauki.

Zastosowanie

Dzieci zdobywają wiedzę, którą mogą zastosować w swoim życiu i przyszłym zawodzie.

Ciekawość

Dla nas ważne jest, aby przekazywane informacje i zadania były dla dzieci ciekawe i interesujace.

Systematyczność

Przekazujemy wiedzę systematycznie, dzięki temu dzieci łatwiej przyswajają materiał.

Skuteczność

Każda lekcja ma na celu osiągnięcie praktycznego rezultatu.

Uczenie się przez działanie

Uczenie się przez aktywność – wiedza przyswaja się skuteczniej – dziecko od razu rozumie, jak dokładnie może ją zastosować.

Chcesz poznać szczegóły?

Zostaw zgłoszenie - oddzwonimy i odpowiemy na wszytskie nurtujące pytania.

cwn-questions__gdpr_hidden

Zapisz się

Często zadawane pytania

Ile osób jest w grupie?

Grupy składają się z 10-15 uczniów, dzięki czemu nauczyciel może zająć się każdym dzieckiem.

Czy organizujecie lekcje próbne?

Oczywiście, wszystkie informacje na temat zaplanowanych lekcji próbnych znajdziesz w zakładce Wydarzenia

Z jakich konstruktorów i gadżetów korzystamy na zajęciach?

Korzystamy z płytki Arduino i STM32, zestawu Lego Mindstorms Education EV3, a także drukarki 3D, okularów Oculus Go VR, dronów, tła chromatycznego, profesjonalnego sprzętu wideo i foto oraz nowoczesnych komputerów.

Co mam zrobić w przypadku nieobecności na zajęciach?

Jeśli dziecko nie pojawi się na lekcji, w dzienniku elektronicznym będzie można znaleźć materiały dydaktyczne wraz z zadaniami z lekcji, żeby samodzielnie nadrobić materiał i się przygotować do następnej lekcji.

Czy istnieje możliwość zmiany grupy zajęciowej?

Tak, jeżeli będzie miejsce w innej grupie zajęciowej.

Jakie dokumenty są potrzebne do zapisania się na kurs?

Do zawarcia umowy będą potrzebne dane studenta lub opiekuna oraz potwierdzenie wniesienia opłaty w zależności od wybranego kursu i harmonogramu płatności.

Czy praca domowa jest obowiązkowa?

Zalecamy regularne odrabianie pracy domowej, aby dzieci mogły skutecznie przyswajać materiał. W razie potrzeby zawsze można liczyć na wsparcie nauczycieli, którzy pomogą zrozumieć trudniejsze zagadnienia.

Zacznij się uczyć

Pośpiesz się!

Zostały ostatnie miejsca na kurs programowania w Pythonie

Czytaj więcej

Już wkrótce!

Jest jeszcze szansa by dołączyć do nowej grupy z Grafiki Komputerowej i Designu. Zostały ostatnie miejsca!

Czytaj więcej

Ta strona używa plików Cookies

Polityka prywatności