Akademia Komputerowa STEP! Studiujemy od 1999 roku. Wysokiej jakości edukacja komputerowa dla dorosłych i dzieci. Nie przekazujemy zbędnych informacji, lecz koncentrujemy się na stronie praktycznej – naszym celem jest przekazanie wiedzy i kwalifikacji, które pozwolą zostać profesjonalistą w wybranym kierunku.

Your browser is out of date!

You are using an outdated browser Internet Explorer. This version of the browser does not support many modern technologies, that's why many pages of the website are not displayed correctly, and may not work some of functions . We recommend viewing the website using the latest versions of the browsers Google Chrome, Safari, Mozilla Firefox, Opera, Microsoft Edge

joystick
robot

Mała Akademia Komputerowa

Zaprojektowana tak, żeby już teraz przygotować dzieci do przyszłości.

Programujemy

Tworzymy gry

Składamy roboty

Kursy komputerowe dla dzieci, które pasjonują się technologią przyszłości

Program informatyczny dla dzieci
Na kursach informatycznych dzieci nauczą się projektować strony internetowe, pracować z edytorami grafiki, tworzyć gry, modelować obiekty 3D i programować. Całą wiedzę można od razu zastosować w praktyce. W trakcie tworzenia własnych projektów uczniowie nabędą umiejętności pracy w zespole, rozwiną swoje kompetencje miękkie, nauczą się planować i osiągać cele.

Dla kogo przeznaczona jest akademia?

Dla wszystkich dzieci w wieku 10-14 lat

Dziecko dowie się, jak pracować z edytorami tekstu i obrazu oraz jak tworzyć animacje. Będzie mógł również przygotować prezentacje, nabyć umiejętności programowania, a nawet nauczyć się sterowania wirtualnym robotem.
Dziecko pozna technologię komputerową, programowanie, internet i bezpieczeństwo sieci. Będą tworzyć własne gry i postacie 2D/3D, roboty LEGO i gadżety Arduino.
Nasi studenci tworzą od podstaw projekty techniczne, rozwijają profesjonalne aplikacje do gier, strony internetowe oraz własne start-upy. Cała ta wiedza i umiejętności przydadzą się dziecku w przyszłości, niezależnie od tego, jaki zawód wybierze.

Jakie umiejętności opanuje Twoje dziecko?

Uczniowie poznają technologie, które przydadzą się im w przyszłości.

Programowanie w języku Python
Programowanie jest jednym z głównych obszarów, które będą istotne i poszukiwane w przyszłości. Nasi uczniowie uczą się programowania od podstaw, zdobywając solidne fundamenty do dalszego rozwoju i potencjalnej kariery w tej dziedzinie.
Tworzenie własnych gier komputerowych
Dzieci uczą się tworzyć gry w Unity, Kodu i Construct3. Tworzą projekty i animacje do własnych gier 2D i 3D. Te umiejętności rozwijają kreatywność i logiczne myślenie, niezbędne w nowoczesnym świecie.
Sztuczna inteligencja i tworzenie robotów
Nasi uczniowie uczą się programować i montować roboty, a także tworzyć i zarządzać sztuczną inteligencją. To nie tylko rozwija ich umiejętności techniczne, ale także przygotowuje do przyszłych wyzwań zawodowych w dynamicznie rozwijających się branżach.
Projektowanie stron internetowych i aplikacji mobilnych
Absolwenci potrafią tworzyć strony internetowe z wykorzystaniem systemu CMS Wordpress. Nauczą się także projektowania aplikacji mobilnych oraz wykorzystywania czujników takich jak akcelerometr, żyroskop i skaner kodów QR. Dzięki temu zdobywają praktyczne umiejętności potrzebne, w przyszłości, na rynku pracy.
Projektowanie modeli 3D
Nasi uczniowie uczą się tworzyć modele 3D, lokacje i postacie, rozwijając swoją wyobraźnię przestrzenną i zdolności techniczne.
Opracowanie aplikacji rzeczywistości komplementarnej
Praca w MIT App Inventor, wykorzystanie kamery, grafiki, animacji i dźwięku, a także tworzenie aplikacji VR i AR. To nowoczesne technologie, które umożliwiają dzieciom zrozumienie i tworzenie zaawansowanych projektów.
practice
Maksimum praktyki
Nie mamy wykładów i notatek. Proces nauki budujemy na ciągłej praktyce. Każda lekcja jest przygodą, w trakcie której dziecko nie tylko dobrze się bawi, ale także uczy się czegoś nowego i przydatnego.
friends
Przyjazna atmosfera
Stworzyliśmy atmosferę, w której każde dziecko będzie miało odpowiedni komfort nauki. Wszyscy pracują na równych zasadach, nauka odbywa się w komfortowych salach lekcyjnych i laboratoriach z nowoczesnym wyposażeniem.
team
Praca zespołowa
Nasi nauczyciele nie tylko uczą, ale również inspirują, wspierają i pomagają każdemu dziecku rozwinąć swój potencjał. To są prawdziwi profesjonaliści w swojej dziedzinie, każdy z nich to specjalista praktykujący i doskonale znający się na swojej tematyce.

Zakres materiału

I rok nauki

II rok nauki

III rok nauki

Informatyka i informacja: Wprowadzenie do podstaw informatyki, które pozwolą zrozumieć, czym jest informacja i jak jest przetwarzana.

Podstawy komputera: Nauka obsługi komputera, co umożliwi swobodne poruszanie się w świecie cyfrowym.

Praca w internecie: Bezpieczne i efektywne korzystanie z zasobów internetowych.

Grafika komputerowa: Podstawy pracy z edytorami graficznymi, tworzenie prostych rysunków i obrazków.

Wprowadzenie do tablic, algorytmów i schematów blokowych: Zrozumienie podstawowych pojęć i narzędzi używanych w programowaniu.

Podstawy programowania: Nauka podstawowych koncepcji programowania, które rozwijają logiczne myślenie i umiejętności rozwiązywania problemów.

Tworzenie animacji: Zajęcia z tworzenia prostych animacji, które rozwijają kreatywność i zdolności techniczne.

Praca z tekstem: Umiejętności edycji i formatowania tekstów, które będą przydatne w codziennym życiu.

Podstawy systemu operacyjnego: Nauka zarządzania plikami i folderami oraz korzystania z podstawowych funkcji systemu operacyjnego.

Projekt prezentacji: Tworzenie profesjonalnych prezentacji, które pomogą w skutecznym przekazywaniu informacji i wyrażaniu swoich pomysłów.

Pobierz szczegółowy program

Tworzenie aplikacji mobilnych: Nauka projektowania aplikacji w Thunkable.

Podstawowe bloki wizualne: Zapoznanie się z wizualnymi komponentami Thunkable.

Projektowanie logiki aplikacji: Tworzenie funkcjonalnych aplikacji z użyciem bloków logicznych.

Interakcje bloków logicznych: Nauka integrowania bloków, aby aplikacje działały poprawnie.

Laboratorium Fotograficzne: Zasady kompozycji i techniki fotografii.

Sesje fotograficzne: Realizacja sesji przedmiotowych, portretowych i panoramicznych.

Edycja zdjęć: Retusz, korekcja kolorów i tworzenie efektów specjalnych.

Tworzenie gadżetów na Arduino: Nauka podstawowych elementów i programowania mikrokontrolerów.

Projekty Arduino: Budowanie prostych urządzeń z użyciem Arduino.

Programowanie Arduino: Pisanie programów do sterowania gadżetami Arduino.

Projektowanie stron internetowych - UI/UX-design: Podstawy projektowania interfejsów użytkownika w Figma.

Tworzenie animacji: Nauka tworzenia interaktywnych animacji w Figma.

Zapisz się na kurs

Tworzenie stron internetowych w WIX z Canva, HTML i CSS: Projektowanie responsywnych stron internetowych przy użyciu WIX, Canva oraz podstaw HTML i CSS.

LEGO Robotics. Tworzenie gadżetów na Arduino: Konstruowanie i programowanie prostych robotów za pomocą LEGO Robotics i Arduino.

Modelowanie 3D i projektowanie światów wirtualnych: Tworzenie modeli 3D oraz projektowanie wirtualnych środowisk.

Tworzenie gier 2D i 3D. Gry typu "Unity": Projektowanie i tworzenie gier komputerowych w Unity, obejmujących zarówno dwu-, jak i trójwymiar.

Animacja i multiplikacja 2D/3D: Tworzenie animacji i multyplikacji w dwu- i trójwymiarze.

Projektowanie gier: Koncepcja, projektowanie interfejsu i implementacja mechanik gier komputerowych.

Programowanie gier w Construct3: Programowanie gier w Construct3, platformie do tworzenia gier bez kodowania.

Laboratorium wideo: scenariusze: Tworzenie scenariuszy i kręcenie filmów.

Tworzenie wideo: Tworzenie filmów, montaż wideo oraz dodawanie efektów specjalnych.

Programowanie mikrokontrolera w Micro: Programowanie mikrokontrolera Micro do tworzenia interaktywnych projektów.

Laboratorium fotograficzne; fotografowanie, obróbka, style: Fotografowanie, edytowanie zdjęć oraz eksploracja różnych stylów fotograficznych.

Programowanie w języku Python: Tworzenie aplikacji desktopowych, gier i skryptów w języku Python.

Zapisz się na kurs

Zakres materiału

I rok nauki

Informatyka i informacja: Wprowadzenie do podstaw informatyki, które pozwolą zrozumieć, czym jest informacja i jak jest przetwarzana.

Podstawy komputera: Nauka obsługi komputera, co umożliwi swobodne poruszanie się w świecie cyfrowym.

Praca w internecie: Bezpieczne i efektywne korzystanie z zasobów internetowych.

Grafika komputerowa: Podstawy pracy z edytorami graficznymi, tworzenie prostych rysunków i obrazków.

Wprowadzenie do tablic, algorytmów i schematów blokowych: Zrozumienie podstawowych pojęć i narzędzi używanych w programowaniu.

Podstawy programowania: Nauka podstawowych koncepcji programowania, które rozwijają logiczne myślenie i umiejętności rozwiązywania problemów.

Tworzenie animacji: Zajęcia z tworzenia prostych animacji, które rozwijają kreatywność i zdolności techniczne.

Praca z tekstem: Umiejętności edycji i formatowania tekstów, które będą przydatne w codziennym życiu.

Podstawy systemu operacyjnego: Nauka zarządzania plikami i folderami oraz korzystania z podstawowych funkcji systemu operacyjnego.

Projekt prezentacji: Tworzenie profesjonalnych prezentacji, które pomogą w skutecznym przekazywaniu informacji i wyrażaniu swoich pomysłów.

Pobierz szczegółowy program
II rok nauki

Tworzenie aplikacji mobilnych: Nauka projektowania aplikacji w Thunkable.

Podstawowe bloki wizualne: Zapoznanie się z wizualnymi komponentami Thunkable.

Projektowanie logiki aplikacji: Tworzenie funkcjonalnych aplikacji z użyciem bloków logicznych.

Interakcje bloków logicznych: Nauka integrowania bloków, aby aplikacje działały poprawnie.

Laboratorium Fotograficzne: Zasady kompozycji i techniki fotografii.

Sesje fotograficzne: Realizacja sesji przedmiotowych, portretowych i panoramicznych.

Edycja zdjęć: Retusz, korekcja kolorów i tworzenie efektów specjalnych.

Tworzenie gadżetów na Arduino: Nauka podstawowych elementów i programowania mikrokontrolerów.

Projekty Arduino: Budowanie prostych urządzeń z użyciem Arduino.

Programowanie Arduino: Pisanie programów do sterowania gadżetami Arduino.

Projektowanie stron internetowych - UI/UX-design: Podstawy projektowania interfejsów użytkownika w Figma.

Tworzenie animacji: Nauka tworzenia interaktywnych animacji w Figma.

Zapisz się na kurs
III rok nauki

Tworzenie stron internetowych w WIX z Canva, HTML i CSS: Projektowanie responsywnych stron internetowych przy użyciu WIX, Canva oraz podstaw HTML i CSS.

LEGO Robotics. Tworzenie gadżetów na Arduino: Konstruowanie i programowanie prostych robotów za pomocą LEGO Robotics i Arduino.

Modelowanie 3D i projektowanie światów wirtualnych: Tworzenie modeli 3D oraz projektowanie wirtualnych środowisk.

Tworzenie gier 2D i 3D. Gry typu "Unity": Projektowanie i tworzenie gier komputerowych w Unity, obejmujących zarówno dwu-, jak i trójwymiar.

Animacja i multiplikacja 2D/3D: Tworzenie animacji i multyplikacji w dwu- i trójwymiarze.

Projektowanie gier: Koncepcja, projektowanie interfejsu i implementacja mechanik gier komputerowych.

Programowanie gier w Construct3: Programowanie gier w Construct3, platformie do tworzenia gier bez kodowania.

Laboratorium wideo: scenariusze: Tworzenie scenariuszy i kręcenie filmów.

Tworzenie wideo: Tworzenie filmów, montaż wideo oraz dodawanie efektów specjalnych.

Programowanie mikrokontrolera w Micro: Programowanie mikrokontrolera Micro do tworzenia interaktywnych projektów.

Laboratorium fotograficzne; fotografowanie, obróbka, style: Fotografowanie, edytowanie zdjęć oraz eksploracja różnych stylów fotograficznych.

Programowanie w języku Python: Tworzenie aplikacji desktopowych, gier i skryptów w języku Python.

Zapisz się na kurs

Format i koszt zajęć

Zajęcia w dni powszednie (Mała Akademia Komputerowa)
Сzas trwania:
3 lata
Harmonogram:
2 razy w dni powszednie lub 1 raz w weekend (2 lekcje z rzędu)
Wiek:
10-14 lat
Czas lekcji:
W zależności od harmonogramu

Płatność w ratach

550 zł/miesięcznie
Za miesięczną opłatę

Płatność semestralna

500 zł/miesięcznie
Płacąc za
semestr: 2 500 zł

Opłata roczna:

450 zł/miesięcznie
Płacąc za
rok: 4500 zł
Przy płatności za cały kurs: 0 zł

Dlaczego właśnie my?

STEP IT Academy działa na rynku od 1999 roku, kiedy branża IT dopiero zaczynała się rozwijać i zdobywać popularność. Już wtedy kształciliśmy pierwszych programistów, projektantów stron internetowych i innych informatyków. Dziś zapewniamy studentom umiejętności, których potrzebują pracodawcy i współczesny biznes – bez suchej teorii i "lania wody". Pracodawcy nie tylko potrzebują Twojej wiedzy – potrzebują kompetencji w rozwiązywaniu problemów pracy i tworzeniu procesów biznesowych.

Akademia Komputerowa IT STEP rozpoczęła swoją działalność w 1999 roku, kiedy branża informatyczna dopiero zaczynała się rozwijać i zyskiwać na popularności. Od tego czasu szkolimy programistów, projektantów stron internetowych i innych specjalistów IT.

Dziś nadal rozwijamy i wyposażamy studentów w umiejętności potrzebne pracodawcom i nowoczesnym firmom – bez suchej teorii. Pracodawcom potrzebne są kompetencje w rozwiązywaniu zadań służbowych oraz odpowiednia konfiguracja do realizacji procesów biznesowych.

0

Kraje

0

Oddziałów

0

Studentów

0

Nauczyciele

0

Absolwentów

Dlaczego nas wybierają?

Jesteś zainteresowany?

Zostaw zgłoszenie, skontaktujemy się z Tobą, aby szczegółowo omówić naszą ofertę, odpowiedzieć na wszystkie pytania, a gdy będziesz zdecydowany - zapiszemy Twoje dziecko na kurs!

FAQ

Ile osób jest w grupie?

Grupy w Małej Akademii Komputerowej składają się z 10-15 osób.

Czy organizujecie lekcje próbne?

Oczywiście, wszystkie informacje na temat zaplanowanych lekcji próbnych znajdziesz w zakładce Wydarzenia

Z jakich konstruktorów i gadżetów korzystamy na zajęciach w Małej Akademii Komputerowej?

Korzystamy z płytki Arduino i STM32, zestawu Lego Mindstorms Education EV3, a także drukarki 3D, okularów Oculus Go VR, dronów, tła chromatycznego, profesjonalnego sprzętu wideo i foto oraz nowoczesnych komputerów.

Co mam zrobić w przypadku nieobecności na zajęciach?

Jeśli dziecko nie pojawi się na lekcji, w dzienniku elektronicznym będzie można znaleźć materiały dydaktyczne wraz z zadaniami z lekcji , żeby samodzielnie nadrobić materiał i się przygotować do następnej lekcji. Dodatkowo będzie można skorzystać z indywidualnych korepetycji z nauczycielem w Małej Akademii STEP (płatne osobno).

Czy jest możliwość zmiany grupy zajęciowej?

Tak, jeżeli będzie miejsce w innej grupie.

Jakie dokumenty są potrzebne do zapisania się do Małej Akademii Komputerowej?

Do zawarcia umowy będą potrzebne dane studenta lub opiekuna oraz potwierdzenie wniesienia opłaty w zależności od wybranego kursu i harmonogramu płatności.

Czy praca domowa jest obowiązkowa?

Zalecamy regularne odrabianie pracy domowej, aby dzieci mogły skutecznie przyswajać materiał. W razie potrzeby zawsze można liczyć na wsparcie nauczycieli, którzy pomogą zrozumieć trudniejsze zagadnienia.

Pośpiesz się!

Zostały ostatnie miejsca na kurs programowania w Pythonie

Czytaj więcej

Już wkrótce!

Jest jeszcze szansa by dołączyć do nowej grupy z Grafiki Komputerowej i Designu. Zostały ostatnie miejsca!

Czytaj więcej

Ta strona używa plików Cookies

Polityka prywatności
Zacznij się uczyć